2012. augusztus 8., szerda

Ma,holnap és azután...*



                A mai napom eszméletlenül jó volt!!:) Annukával voltam,szinte egész nap,és nagyon jól elvoltunk.
Nagyon sok "alpárit" láttunk :DD
(*alpári/jelentése/:az alpáriság szóból jött létre,ami földművest,föld munkást jelent,ez az egyik rövidítése,a jelentése hasonló,mint az eredeti szónak /saját fordítás/)

        Erre a számra teljesen rá vagyok kattanva, nagyon tetszik!

Cheryl: http://www.youtube.com/watch?v=qr1bkbWKevE&feature=g-all-u

3 metros sobre el cielo
UUUUU képzeljétek, meg néztem ez a 3 méterrel a felhők felett című filmet,hát eszméletlenül jó,ajánlom mindenkinek,mondjuk én sírtam rajta mert sajnos nem Happy End a vége!


Én szerény személyem szerint, sokszor sírok filmeken.
Tegnap este fele,anyukámék elvitték a kutyámat,mert nálunk otthon a kettő kutya már egy kicsit sok. Átbeszéltem anyával,és közös megegyezéssel megbeszéltük,hogy Odikának (a kutyusomnak) sokkal jobb helye lesz az ismerőseinknél akik legalább sokkal többet tudnak vele foglalkozni mint például mi. Sajnáltam,hogy elvitték,de így szerintem mindenkinek könnyebb lesz!:( 

Holnap átjön hozzám pestre
Annuka. Nagyon örülök neki,aztán pénteken pedig megyünk vásárooolniii 
Remélem sok cuccot találok!:)

Juuuj 3 nap és már beszélünk !!




Na csók*









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése