2012. július 23., hétfő

2 hét vége*



                  Na hát ennek a 2 hétnek is vége lett,és haza is jöttem. Nagyon jól éreztem magam,sok új emberrel ismerkedtem meg,és sok újat láttam,tanultam:)
 Nagyon jó volt táncolni,reggel,délben,este,és külön órákon is táncoltunk,jó persze néha kicsit már sok volt belőle.
       
        Utolsó előtti napon este kicsit elszállt velem a ló és a keleténél többet ittam,amit már meg is bántam,mert másnap huuuu de rossz volt! 


De ebben az egész táborban,meg a Balatonban,azért akadt egy elég jó dolog is:) Van egy olyan idézet,hogy "NEM TUDHATOD, HOGY MELYIK PERCBEN TALÁL RÁD A BOLDOGSÁG"
Mondhatjuk úgy,hogy remélhetőleg rám talált,végre:)

Mert a táborban volt egy srác,aki sokszor nézett,én meg csak úgy figyeltem fel rá,hogy észrevettem,hogy néz.
De különösen nem nagyon érdekelt!


Aztán mikor Balatonra értünk végre lett WIFI,láttam,hogy bejelölt és rám írt, elkeztünk beszélgetni és most ott tartunk,hogy ezen a héten találkozunk valamikor:) 

Na ennyit mára xoxo:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése