2012. július 4., szerda

Találkozók



               Háááát sziasztok:)! Ma találkoztam az egyik nagyon nagyon jó barátnőmmel, Annukával. Elmentünk sétálni, beszélgettünk és már mióta,már a sulinkba is akartunk inni jégkását,az egész várost felkerestük mire kaptunk végre.

És volt piros meg zöld színű én meg úgy gondoltam,hogy akkor én vegyeset kérek tök jól fog kinézni,lefotózom és majd kirakom ide nektek.
A francokat! Mivel a piros gép elromlott,így csak zöldet lehetett kérni,de olyan pocsékul édes volt,hogy meg se lehetett enni... Borzalmas volt, meg is bántam ,hogy vettem.    


Képzeljétek el,olyan jó érzés volt végre egyszer jobban néztem ki mint a barátnőm Annuka,mert Annuka gyönyörűen szép lány, én meg kb mint egy rút kiskacsa :S 


Na ennyit mára CSÓÓÓK*









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése