2012. június 30., szombat

Hellloooo hellooo heloo..*



                 Na hát sziasztok* ma is jöttem. Remélem mindenki kihasználta ezt az eszméletlenül jó időt és vagy strandon volt, vagy otthon medencézett,vagy napozott,vagy a barátokkal volt, vagy mit tudom én.


Én egész nap medencéztem és napoztam,egyszer el is aludtam kint a napon,kicsit hámlok is.


        Remélem sokan nyaraltok,és most éppen a tengerparton napoztok:)






http://www.youtube.com/watch?v=Z_Al0GXbCm8
legjobb nyári szám:)
Erre a jó meleg időre hoztam neked a Big Time Rush-tól egy nagyon nagyon nagyon jó nyári szuper számot! 


Képzeljétek! 
Apukám Horvátországba ment 1 napos kirándulásra a kolléganőjével,tegnap este fele 10kor ment el és ma jön is haza a nagyszüleim és az én számításaim szerintem olyan 11-12 fele hajnalban ér haza.
Én megvárom,remélem örülni fog neki!










Na én most megyek,mert tovább kell szerkesztenem az újságomat (hosszú történet,majd elmesélem)
Csók xoxo Puszi kiss minden:) *

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése