2012. június 29., péntek

Jó reggelt*



                       Na hát Jó Reggelt mindenkinek.


Ha lehetett volna,akkor tovább aludtam volna (igaaaz már 10:30 van),csak hozzánk becsöngetett valami hajléktalan,hogy van tűzifája,mondom OK,KÉRDEZTÜK?!

Tegnap voltam apukám munkahelyén(apa szállító,tejtermékeket szállít) és nagy nehezen bementem vele,mert hajnali 3-kor kellett felkelni!Hát gondolhatjátok milyen fejem volt!!!


         Amúgy elárulom mindenkinek,hogy csak pasik voltak


Szóval lehet irigykedni és nem csak ezek a 40esek,hanem 20körüli is akadt.De nagyon vicces volt:)
Állandóan azt hallgatta apa,hogy
                   "Nem hagyod itt a lányod?!"
                   "Elvihetem kocsival a lányodat?"
                   "Ilyen csinos lány mellett nem lehet normálisan dolgozni,így csak összekeverek mindent!!!"
És stb.:)

        Mondtam megyek máskor is,mert olyan önbizalom növelőek!


Na ma megyek haza anyához,a 16:10-es busszal elvileg. 


Remélem megtudom lepni,mert azt nem tudja,hogy mikor megyek haza,csak azt,hogy megyek:)




Végre láthatom majd,majdnem 1 hét után a kiskutyámat ODIIIIIIIIIIIT ♥!! Odika eszméletlenül aranyos egy kölyök kutya, fekete szőrű, nagy kék szemekkel,és ahogy tud nekem örülni:)
Már nagyon hiányzik


Na megyek,remélem találkozok még apával mire hazamegyek
Na csók*
lefordítva: Én szeretlek téged! Most.reggel&mindig.
♥ csók
(remélem jól fordítottam)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése