2012. június 18., hétfő

Strand,Barátok,Nap,Víz,Fagyi =NYÁR*


     A mai napom nagyonvolt,tegnap este az egyik barátnőmnél aludtam,kicsit fáradtak voltunk ezért hamar feküdtünk le aludni este.

Másnap reggel fogászaton voltunk,szegény Dzsindzseremmel nem csinált semmit a fogorvosa,mert egy nagy "idiot"!!

Egy kis strandolás Dzsindzserrel
Aztán utána 10-kor elmentünk strandra,ketten:)
Volt ott pár élményünk
KÉPZELJÉTEK:
 
Nagyba fekszünk barátnőmmel a parton,mert mellettünk volt a medence és olvastuk a Glamourt mire jött 4 vagy 5,olyan korosztályú fiú mint mi.


Fociztak mellettünk mire az egyik nekem rúgta a labdát, az oldalamnak
                   MIRE



    Én meg Dzsindzser eléggé meglepődtünk,de nem fájt.
Felnéztünk mondták,hogy 
   "jaaaj bocsi"
     "ne haragudj!"
        "Bocsi"

Én mondtam,hogy semmi gond,a barátnőm mondta,hogy nembaj.



Mire odajön hozzánk az egyik csávó,hogy
          "Jajjj nem vagytok magyarok,akkor nembaj."
Mi meg így ilyen MIVAAAAAAN?! fejjel feküdtünk xdd :|


Amúgy nagyon jó volt, és jól éreztük magunkat:)


Na ennyit már,mert mennem kell segíteni medencét felállítani,sok munka lesz


Csók* Puszi* Kiss*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése