2012. június 8., péntek

Nyár nyár nyár és csak a summertime*


Már alig várom,hogy Nyári szünet legyen!

Elmeséltem már a legelső blog bejegyzésemben,hogy mik lesznek a programok
Remélem lesz több is majd idővel.

Már annyira várom a nyári szünetet,hogy olyan kis cuki* kajákat csinálok magamnak:)
Nekem tetszenek, például itt az egyik:
(ez mai és nagyon finom volt)










Olyan sok és szép fürdőruhát látok és most nemrég vettem, van 3 fürdőruhám de abból körülbelül csak 1-et vagy maximum 2-őt hordok
Itt van egy nagyon szép:
Egyik nap twitter-eztem,de csak azért mert facebookon ki volt írva az One Direction hivatalos oldalára,
hogy aznap fent lesznek élőben a twitteren

És láss csodát fent voltam,sajnos látni nem láttam őket (mint ahogy senki sem)
DE! Ők kamerával nézték a 1D hivatalos turné videót
és énis néztem "velük".

Mára ennyi volt
csók* 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése