2012. június 19., kedd

Music Life*


             Imádok zenét hallgatni,és az elmúlt időben nagyon sok barátomtól,ismerősömtől megkaptam,hogy nem hiszik el,hogy én ilyen hamar megtalálom a jó zenéket,hogy honnan szerzem?!
És én erre csak azt mondom,hogy:
                      
                      






Ez maradjon csak az én titkom!


 
Szerintem a zene egy nagyon fontos dolog az életben
Van akinek a zene által lesz kedve
                  vagy éppen az emlékeket ébreszti benne
                  lehet,hogy,a rosszakat DE!
                  lehet,hogy,a jókat.


Van most is egy előadó nem más mint, JASON DERULO
Jason Derulo legújabb száma:
http://www.youtube.com/user/jasonderulo?feature=results_main
Őt nagyon szeretem hallgatni,csodálatos hangja van és csak a jót tudom róla mondani, és volt egy balesete amihez jobbulást kívánok neki! 


Van most egy legújabb száma a kép alatt találjátok


És ha a zenénél tartunk csak én szoktam fürdés közben,medencézés közben, tanulás közben,ha valahova megyek,suliba,kocsiba stb zenét hallgatni?! 
Magyarul mindig zenét hallgatok,mert egyszerűen csodálatos!


      Ugyebár meséltem tegnap este fele,hogy a medencénket csináljuk és megyek segíteni,hát KÉSZ VAN.
És nagyon jó lett.


Hoztam nektek mára egy srácot
   a The Wanted-ből Nathant: 
A The Wanted legújabb száma:
http://www.youtube.com/watch?v=RFS5N_yAGTo













Képzeljétek ilyen fényképezőt szeretnék,ugye már van nekem egy nagyon jó,de egy ilyet is szeretnék: 

Na ennyit mára,mert nemsokára haza kell mennem
Csóóóóóók





1 megjegyzés: