2012. június 26., kedd

Szerelem,vita,érzések*



               Milyen furcsa,hogy nyár van és például nekem sem tetszik senki,a barátnőimtől sem nagyon hallom,hogy na most ez meg ez és az tetszene.


Pedig mindenki azt mondja,hogy a tavasz és a nyár a szerelemről szól!
DEHOGYIS! Szerintem a nyár a bulizásról,a szünetről,a barátokról,a barátnőkről,a pasizásokról és a nyaralásokról és a jó élményekről szól. Nem a szerelemről!


Én sok dolgot szeretnék megvalósítani erre a nyárra
remélhetőleg összejön!:)


Én ezen a héten remélhetőleg pénteken vagy szombaton elmegyek VÉGRE anyával is vásárolni


Már várom,hogy a táborra,fonyódra és még amúgy is máshova még több jó cuccom legyen:)






Ne haragudjatok,de őszintén nem tudom mit írjak most ide,egy ideje ,már nem jöttem és nemtudom mit meséljek most el. Szóval szerintem most ennyi lesz, DE! lehet ma még jövök


Pusziicsók*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése