2012. június 16., szombat

Nyár nyár nyár és csak a summertime II.*


Szeretitek a One Direction-t?!
 Egyszer már írtam róla,de ma találtam tőlük 
egy nagyon jó számot itt van:

Itt a szám linke: http://www.youtube.com/watch?v=QtSt2nQUFo4&feature=plcp
 













Ma úgy döntöttem,hogy délután kimegyek napozni
Nagyon jó volt,jól lebarnultam
CSAK! amikor bejöttem arra nem számítottam,hogy tiszta piros
leszek xddd :SS







Remélem holnapra már szebb lesz,és bebarnul mert nem 
szeretném ha még pirosabb lenne.
Holnap 4re megyek fodrászhoz,végreeee!
 Remélhetőleg jó lesz a hajam:)







Este pedig megyek Dzsindzserkémhez* !!! <3
Nála alszok,mert megkért,hogy menjek vele másnap vagyis hétfőn fogorvoshoz,aztán elkísérem őt.

Biztos,hogy félni fog,de majd mellette leszek és akkor talán annyira már nem fog izgulni! :)



Annak ellenére,hogy amibe belekezdek azt általában,többségben nem fejezem be
például belekezdetem régebben/most is vagy bármikor:
-Farmerama
-Farmville
stb játékok/oldalak.

DE! Ezzel a bloggal amibe számomra fontos napjaimat,dolgaimat írom le, ezt folyamatosan szoktam 
frissíteni,írni.







Ennyit mára
Csók* xoxo* puszi* kiss*
Egy kis    Selena Gomez
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése