2012. május 28., hétfő

"Családi" program

Ma volt egy kis családi programunk
Mindenki jól érezte magát szerencsére
Éppen a telefonomról írok nektek   IDE.


Először a Margit szigetre akartunk menni bringó hintózni, de aztán el kezdett esni az eső

Felvetettem azt,hogy menjünk el moziba

vagy bowlingozni 
vagy mekibe
vagy mit tudom én.
















Aztán a végén mentünk mindenhova.
A mekibe találkoztam egyik "barátnőmmel" (hát végülis nemis tudom minek nevezzem a csajt)
De nem köszöntünk egymásnak se semmi,szerintem észre se vett(remélem,hogy nem).
És láttam egy sráccal (hát a srác szó nem túl jó ide:inkább kisfiú)
Rögtön pletyizni kellett a barátnőmmel.


Elmeséltem neki ezt az egész mekis sztorit,le is írtam neki,hogy a pasi(kisfiú) olyan hülyén nézett ki szegénykém :SS xdd.Irtam is neki rögtön 


A lényeg,hogy nagyon jó napom volt a családom egyik részével:)
Szeretnék még több ilyen napot


Megyek most tanulni
Csók* xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése