2012. május 16., szerda

Hétvége

Hellokaa*


Ti mit terveztek a mostani hétvégére ?:)
Én meg az egyik barátnőm(akit nagyon imádok) átjön hozzám este és együtt fogunk dumálgatni meg sook csajos dolgot csinálni.


Már nagyon várom.    
Utána másnap elvileg az én családommal kerti partizunk.
Olyan rossz érzés,hogy a barátnőm mindig meghív mindenhova én meg soha se hívom őt,mert nem tudom hova ő bemutat mindenkinek, elvisz a szüleivel strandra, "nyaralni".


De remélem,hogy lassan én is 
tudom neki ezeket viszonozni.


Remélem jól fogjuk magunkat 
érezni a kerti partin. 


Elvileg ha minden jól megy akkor utána elmegyünk a westendbe  a mega szarosokhoz(*jelentése: igazából a neve megasztár, egy tehetségkutató, mint más országokban az X factor)
és egy közönség találkozó lesz. 


De ha itt tartunk XFACTOR itt fedezték fel a fiúkat is a One Directiont is. Nagyon szeretem őket,nagyon tehetségesek és ráadásul nagyon helyesek is,ami nem vitás szerintem senki számára sem!!












Aki szerintem a leghelyesebb az nem más     mint: 







      Liam Payne




Na ennyit mára álmodjatok Liamről:$
de úúúgyis az enyém lesz! csók*



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése