2012. május 11., péntek

Minden csak a divat

Divat:

Számotokra mit jelent a DIVAT* szó?


*1,Divat:-van aki szerint:olyan kortárs alkotó és képzőművészet
                      -mások szerint: az ember egyik legfőbb önkifejezési módja
DE! Van akinek a divat az élete.

Lehet,hogy ha teltebb alakod van,hidd el úgyis lehetsz divatos,ha meg nagyon vékony vagy akkor is lehetsz,vagy ha pont jó vagy akkor is.
A lényeg,hogy mindenki lehet divatos!

De nem csak a ruha teszi az embert hanem a belsője is.
De azért szerintem a külsővel is kell foglalkozni,mert attól,hogy divatos ruháid vannak attól lehet,hogy nem szép a bőröd
                                     a hajad
                                    az alkatod
                     vagy nem vagy megelégedve magaddal.
Akkor foglalkozzunk a hajjal:


Én nagyon szeretem Selena Gomezt és fel is nézek rá,majdnem,hogy szinte példaképpé vált sok ezer tininél,ahogy nálam is.

Neki csodálatos frizurái vannak

Itt van egy-két tipp,hogy csináld meg a hajad:
Én ennél a lánynál szoktam videókat nézni 

Messy Holiday Curls

Ha göndör hajat szeretnél itt egy videó tőle:

És még sok-sok ilyen videó van nála

Na ennyit mára Csók*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése