2012. május 2., szerda

Két barátnő közé egy PASII

Ismeritek azt az érzést mikor két elválaszthatatlan barátnő 
közé beférkőzik egy pasi és így 
hárman 
lesznek és van a: barátnő  +   barátnő  = B.F.F
és lesz belőle:  barátnő  +  barátnő  = egyik barátnő pasija  /-1barátnő
és a végeredmény: barátnő = pasija

és a kérdés:      Hol a másik barátnő? 
és a válasz:       A kukában! 


Én csak most tapasztalom meg,de nem kívánom senkinek sem:SS nagyon rossz!
Aki meg még nem tapasztalta hidje el,hogy fogja.


És énis ez miatta vesztem össze a barátnőmmel,csak az a gond nálunk,hogy ő nem érti miért haragszom rá.


Azért haragszom rá,mert kihasznál,ha nincs a pasija akkor én jó vagyok,állandóan csak vele lóg a szünetekbe,az óra előtt,suli után,hétvégén,hétköznap délután,suli szünetben(pl.: téli,nyári)
És ez engem zavar:((




De,hogy legyen valami jó mára is mit találtaaaam?!:DDD*-*

Már egy ideje rájöttem,hogy én szeretek fotózni
(majdnem egy éve)
itt az 1 éve készült első képem:




Nem egy "hűűűű" de első képnek megteszi:) és most már egyre jobbakat csinálok.



Persze kezdő vagyok sokat ne várjatok:)

Na ennyit mára PusziJóéjtCsók*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése