2012. július 30., hétfő

Mi lesz? Hogy lesz? Mint lesz?


                        Nemsokára augusztus van,július utolsó napja,apukám névnapja. Holnap után találkozok vele,nem tudom mi lesz , félek, hogy nem fogok neki tetszeni,vagy nem lesz jó, de erről nem szeretek beszélni.

Voltunk apával,meg a "barátnőjével",vagy nem tudom minek nevezzem őt,mert bonyolult a dolog,voltunk Horvátországba:) 
Tengerpart

Egy kis erdős rész utáni sétány
Ezek opatijában készültek:) Nem én csináltam,de ezeket a helyeket én is láttam. 
Tegnap este barátnőm felhívott és 1 és fél órát beszéltünk,mert neki ingyen van.

Végre beszéltünk egy kicsikét,mert már régen halottam a hangját és régen láttam őt.
Neki írom az egyik füzetembe lassan már 4-5 hete minden egyes nap,hogy mit csinálok, mi történik velem,leírtam neki azt amikor Balatonon voltunk, amikor a Tánc Táborba voltam, amikor Horvátországba voltam,és amikor itthon voltam,vagy nem csináltam éppen semmit sem.

Na most már 9 óra van,más programom van jóéjt csóók*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése